torsdag 8 november 2012

HALLÅÅÅJ

 älskar fucking liiiivet!

No dubbeltimme nu sen luuunch sen spanska fuckliiiiife...
Mitt liv bara gungar fram :*
fyfan kan inte  fatta hur bra jag har det just nu ...
Mitt liv var helt jävla misslyckat förut..
Men enda tills nu högstadiet ! jävla nice de är asså
nya vänner nya misstag nya val  !
kommer fan ihåg när folk hatade mig då jag fortfarande hade bloggen för 2 år sen...
allt har blivit så mycket bättre... de som hatade mig är mina vänner nu..

Å MÅSTE BARA SÄGA HUR MYCKET JAG HATAR JÄVLA PEDOFIL  JÄVLAR SOM SKRIVER TILL MIG Å MINA KOMPISAR!!!!! DE KAN DRA ÅT HELVETE Å SKAFFA SIG ETT JÄVLA LIV.. ISTÄLLET FÖR ATT GÅ PÅ OSS YNGRE FÖR ATT DE TROR ATT VI SKA LIGGA MED DE? JÄVLA ÄCKEL PEDDON... VI ÄR FAN INGA SLAMPOR ! 

Jaja nu har jag uttryckt mig lite :) ska ha lite no nu men vi hörs pusspuss vi hörs sen alla finisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar