torsdag 8 november 2012

fuck...

känner mig arg tjurig trött idag.... vill bara döda den personen som börjar prata med mig!!!!

Jag känner mig ensam går framåt
och fortsätter men aldrig kommer det nån åt mitt håll........



åh... önska att jag hade vänner som såg att det var nåt fel bakom mitt leende...
ni som är  mina vänner å läser min blogg , förlåt jag vet att ni finns här för mig , men jag mår nästan alltid dåligt å det är ingen som märker det....
Just nu mår jag så jävla dåligt så jag inte kan jobba å får dåliga betyg....
Jag vägrar å skolka eller skära mig för att jag mår dåligt... Jag är bättre än så..
Går man på lektion så kan man alltid göra något istället för att få hem sms å få skit mycket skäll....
å skär jag mig känns det inte bättre för problemen kommer alltid finnas kvar + tusen skärsår....
jaja får komma på vad jag ska göra lite senare nu ska jag försöka jobba :)  gooodbyye finisar !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar